Ваша дитина вже пішла до школи. Почала вчитися і начебто вже повинна добре читати. Ви садите її за «уроки», вона щиро намагається виконати домашнє завдання. Довго засиджується за книгами, але результативність дуже низька. І тут ви вкотре дивитеся на свою кохану дитину з книгою в руках і раптом помічаєте, що щось не так:
  • вона якось часто тре очі і стала трохи косити;
  • та й книгу близько тримає до очей;
  • а буває так, взагалі при читанні може прикривати чи взагалі закривати одне око;
  • може читати книгу, повернувши голову так, щоб одне око в читанні не брало участі;
  • а під час читання вголос пропускає окремі слова чи не помічає окремі місця у тексті;
  • важко запам’ятовує, ідентифікує і відтворює основні геометричні фігури;
  • пише слова якось задом наперед та й почерк дуже «специфічний» і не перебірливий, слова наповзають одне на одного;
  • а коли сідає робити уроки, то дуже швидко втомлюється;
  • під час чи після читання скаржиться на сильний головний біль і тому під будь-яким приводом намагається уникнути виконання домашньої роботи та читання;
  • і, як наслідок, дуже погано читає (його рівень читання не відповідає очікуваному в такому віці).
І ви, переживаючи за здоров’я своєї дитини, починаєте водити її по лікарям. Спершу до окуліста, який стверджує, що у пацієнта все гаразд. Потім одного за іншим відвідуєте логопеда, психолога та невролога. Вони починають проводити низку спеціальних тестів з метою визначення рівня володіння читанням. Відправляють вас на функціональну магнітно-резонансну та позитивно-емісійну томографію. Після цього виносять вашій дитині «вирок»: «ДИСЛЕКСІЯ». Лікарі починають вам пояснювати, що це таке порушення писемного мовлення, яке характеризується складнощами у формуванні та застосуванні навички читання, починаючи від кодування та закінчуючи розумінням прочитаного. Говорять, що дислексія має генетичну схильність. За дослідженнями вчених її гени виявлено у 6 та 15 хромосомах людини. Що при ній характерні дисфункції лівої півкулі мозку (де локалізовані мовні центри) і з цієї причини мозку доводиться знаходити інші шляхи обробки, використовуючи праву півкулю. Це змінює процес обробки прочитаного, робить його специфічним та характерним лише для дитини з дислексією. При такому діагнозі у дітей найчастіше: – виникають труднощі у оволодінні читанням, попри достатній при цьому рівень інтелектуального (і мовного) розвитку; – ускладнюється сприйняття написаної інформації; – розвивається порушення координації (незграбність, проблеми у плануванні рухів) та погана орієнтація у просторі, дезорганізація; – у дитини важко розвивається здатність читати, писати і він погано засвоює орфографію; – у неї виникають складнощі впізнавання слів і вона часто не розуміє того, що щойно прочитала; – найстрашніше для несформованої особистості дитини – у неї з’являється «синдром дефіциту уваги та гіперактивності». Звичайно, ви в шоці та розпачі. Шукаєте всіляку інформацію про сам діагноз і способи лікування. Ви знаходите безліч методів і методик лікування дислексії, які вимагають тривалого часу і значних зусиль. Потрібно набратися терпіння, зрозуміти, що ваша дитина потрібує вашої підтримки та допомоги. Фахівці рекомендують багато грати з дитиною у спеціальні ігри направлені на розвиток уваги, її переключення та концентрацію, синхронізацію роботи півкуль мозку і т.д. При цьому ігри мають підбиратися професіоналом, а батьки вдома підтримуватимуть обрану стратегію розвитку. І завдяки докладеним зусиллям можна все виправити. Тому яскравий приклад однієї історії, що сталася з учнем нашого освітнього центру. Навесні 2018 року ми проводили навчальний курс «Мегашвидкочитання Діти» у приватній школі України. Основна умова набору дітей цей курс – читання щонайменше 50 слів на хвилину. І тоді до нас у групу попросився один 9-річний хлопчик, який за даними тестування, читав лише 7 слів за хвилину при розумінні тексту – 10%. Хоча це й суперечило вимогам до групового навчання на наших курсах, ми погодилися взяти дитину на «Мегашвидкочитання Діти», йдучи назустріч мамі, яка буквально благала нас взяти хлопчика на навчання: «Нехай у нього будуть хоч мінімальні успіхи – і це вже буде добре» . Тим більше, ми бачили, що хлопчик дуже хоче брати участь і готовий багато працювати. Оскільки наш центр гарантує збільшення результату в читанні втричі при виконанні домашнього завдання, ми були впевнені, що й цей хлопчик має покращити свій рівень, результат буде, хоч невеликий, але точно буде. Його результат за півтора місяці навчання за авторською програмою Андрія Сподіна, створений нашим сертифікованим тренером був дивовижний: 9-річна дитина з дислексією навчилася читати вголос 250 слів за хвилину, а про себе, чотирнадцятим методом ІНТЕН-читання, більше 3000 слів за хвилину розумінням – 70%. Мама з радістю нам повідомила, що її син сильно змінився на краще, став впевненішим і самостійнішим, «йому подобається читати», у нього з’явилася можливість «мати щасливе майбутнє»! Ось такі дива бувають, коли потрапляєш у правильне середовище і прикладаєш у правильному напрямку трохи більше зусиль, ніж решта))) До речі, сьогодні деякі вчені навіть називають дислексію однією з ознак геніальності. На доказ вони наводять вельми значний список знаменитостей, які зазнавали труднощів у письмі та читанні: Альберт Ейнштейн, Томас Едісон, Ганс Христиан Андерсен, Уолт Дісней, Леонардо да Вінчі, Уінстон Черчіль, Квентін Тарантіно, Озі Осборн, Том Круз, і 40% мільйонерів (зокрема знаменитий Джон Рокфеллер). То, може, дислексія – це не вирок, а просто «низький старт» для великих перемог?! Будьте здорові! Вірте в себе та свою дитину! І звертайтесь до професіоналів! З любов’ю ваш INTEN
Приводьте дитину на безкоштовний майстер-клас з швидкочитання та протестуйте його можливості за Інтен-технологіями
Запишіть дитину на безкоштовний майстер-клас з швидкочитання