Політика повернення грошових коштів

Компанія Inten® гарантує повне повернення коштів за придбаний цифровий продукт і/або послугу за першою вимогою клієнта, у разі дотримання клієнтом умов політики повернення грошових коштів.

Після оформлення замовлення і його оплати, в кожному окремому випадку, ви отримуєте право відмовитися від послуг і запросити повернення грошових коштів. Ви маєте право відмовитися від оплачених послуг, повідомивши нас про це у встановлені терміни.

Від дати отримання нами запиту на повернення залежить можливість повернення коштів, а також сума утримань, пов’язаних із поверненням.

Ви розумієте і погоджуєтеся з тим, що, якщо ви вже почали користуватися послугами (отримали доступ до одного або декількох занять програми навчання або їхніх записів) протягом строку відмови, ми маємо право утримати з внесеної вами суми суму вартості фактично наданих послуг, на момент отримання запиту на повернення.

Політика відмови від онлайн-навчання
Ви маєте право відмовитися від онлайн-навчання (доступ до записів навчання, вебінарів та іншого платного навчального контенту) протягом чотирнадцяти (14) календарних днів з моменту підтвердження замовлення.

Якщо ви звернулися за поверненням у встановлений термін, ми зобов’язуємося повернути вам платежі, отримані від вас як оплата курсу. Для отримання повернення коштів зв’яжіться з нами та оформіть запит на повернення в установленому порядку.

Якщо ви вже почали користуватися послугами протягом періоду відмови (приміром, узяли участь в одному або декількох онлайн-заняттях або ж отримали посилання для перегляду чи скачування відеоуроків), ми утримаємо з внесеної вами суми вартість послуг, фактично наданих на момент оформлення запиту на повернення. У такому разі, сума повернення визначається як різниця між загальною вартістю послуг і вартістю фактично спожитих послуг.

Оформлення повернення
Для відмови від послуг та оформлення повернення напишіть нам на адресу info@inten.ua, ми підтвердимо отримання запиту на повернення email-повідомленням за адресою, вказаною при оформленні замовлення. Якщо ж ви не отримаєте письмового підтвердження протягом 24 годин з моменту відправлення листа, зверніться до нашої служби підтримки за телефоном, вказаним на сайті.

Для оформлення повернення, обов’язково повідомте нам: ПІБ та email, зазначені під час оформлення замовлення; назву послуги (програми навчання, тренінгу або пакета послуг); дату замовлення; інформацію про платежі; причини відмови від послуг, а також іншу необхідну інформацію.

Ви розумієте, що, якщо ви порушите порядок оформлення запиту на повернення або ж не надасте нам зазначену інформацію, ми маємо право відмовити вам у поверненні та не розглядати ваше звернення.

Наслідки відмови від послуг
Якщо ви оформили запит на повернення в зазначені строки, ми повернемо вам кошти протягом шістдесяти (60) днів з дня отримання запиту.

Для повернення коштів ми скористаємося тим самим способом платежу, який ви використовували під час оплати послуг. Ми утримаємо із суми повернення всі додаткові комісії банків і платіжних систем, пов’язані з поверненням платежу.

Якщо ви не користувалися послугами (не взяли участь у заході, не переглянули доступні вам заняття) не з нашої вини або відмовилися від користування послугами з порушенням строків і встановленого порядку, ми не відшкодовуємо вам вартість таких послуг.

Особливі умови відмови та додаткові гарантії повернення
Ми безумовно залишаємо за собою право встановлювати інші правила відмови для окремих Послуг (програм навчання, продуктів, живих заходів, вебінарів, інтенсивів тощо) або надавати вам додаткові гарантії безумовного повернення, публікуючи особливі Умови відмови від послуг на сторінці замовлення продукту.

Для дотримання встановленого терміну, вам достатньо повідомити нас у порядку, встановленому для оформлення запиту на повернення.

Ми безумовно зберігаємо за собою право встановлювати інші правила перенесення термінів надання послуг для окремих продуктів, публікуючи додаткові Умови перенесення на сторінці продукту.

Закінчення періоду відмови
У разі, якщо Послуги були надані в повному обсязі до закінчення терміну відмови (наприклад: ви вже отримали доступ до всіх уроків і матеріалів) та/або до моменту отримання запиту на повернення, повернення грошових коштів не здійснюється.

У разі отримання запиту на повернення (відмови від послуг) з порушенням встановлених термінів відмови, повернення грошових коштів не здійснюється.

Для дотримання встановленого терміну, ви повинні повідомити нас у порядку, встановленому для оформлення запиту на повернення.
– Inten®