Запитайте у будь-якої дитини шкільного віку, чи вона любить 1 вересня? З яким настроєм Ваша дитина щодня йде до школи? Чи можете Ви допомогти Вашим дітям позбутися «шкільних страхів» і почати розуміти, що вчитися – це корисно та приємно?
Після трьох місяців «літнього неробства» зіткнення зі шкільним «обов’язком» для багатьох дітей дуже болісний процес. Серед найпоширеніших дитячих шкільних страхів – брак моральної підтримки, коли дитина опиняється у незвичному середовищі. Також це – страх вчителя або страх отримати погану оцінку, страх помилки (у школах часто не вчать, що помилятися можна і потрібно). Крім того – це глузування однокласників, страх нових матеріалів, страх товстих підручників, страх відповідати біля дошки при великому скупченні народу…. Перелічувати можна довго. Всі ці причини перетворюють відвідування школи на стрес. Є хороша, точніше, прекрасна новина! За останні кілька десятиріч технології альтернативної освіти зробили великий крок уперед. Та не просто великий – величезний! У відкритому доступі для простих людей тепер, поряд з іншим, стратегії розвитку супер-особистостей, які раніше використовувались виключно в спецшколах. Ви цілком можете надати своїй дитині супер-ефективну допомогу, перетворивши для неї нудне і болісне відвідування школи на задоволення і радісне самоствердження особистості, що розвивається. Звучить як фантастика? Проте – це чиста правда, і питання морального здоров’я та успіху у навчанні Вашої дитини виключно у Ваших руках. Приклад такої «швидкої допомоги» – навички швидкочитання, розвитку пам’яті, інтуїції та креативного потенціалу людини, що стали досить популярними в сучасному світі. Глибоко помилкова думка, що швидкочитання – це лише вміння швидко читати з цього приводу є кілька міфів. Сім міфів про швидкочитання Міф 1. Читати зі швидкістю вище 500-1000 слів на хвилину неможливо. Цей міф поширений серед людей, які читають із звичайною швидкістю. Міф 2. Швидкочитанню неможливо навчитися, і на це здатні лише люди з винятковими здібностями. Міф 3. Швидкочитання – це вроджена навичка. Міф 4. Якщо читати дуже швидко, не розумітимеш і засвоюватимеш інформацію. Міф 5. Швидко читати шкідливо для зору. Міф 6. Швидко читати можна лише легку художню літературу. Міф 7. Швидкочитання потрібно лише студенту чи школяру. Почнемо спростування, починаючи з першого міфу. Читати зі швидкістю 2000 слів за хвилину і вище – цілком реально (при швидкості звичайного читання 200-300 слів за хвилину). Навичка швидкочитання не така вже й нова – багато зі знаменитих людей двадцятого століття були швидкочитачами – Горький, Овчинніков, Рузвельт, Ландау… Ви просто не уявляєте, на що здатний Ваш мозок і наскільки великі його «сплячі» ресурси. Сучасні школи швидкочитання та розвитку пам’яті добре володіють методиками пробудження мозкових ресурсів. При цьому до вміння швидко читати додається багато вражаючих «побічних ефектів», про які трохи нижче. Швидкочитанню може навчитися КОЖНИЙ, навіть будь-який, на перший погляд, неповороткий мозок. Досвідчені тренери цілком здатні вийняти на світ Божий «підводну частину айсберга» Ваших мозкових ресурсів не за довгий час. З умінням швидкочитання не народжуються, цьому навчаються. У випадку з Горьким – самостійно, в більшості випадків – проходячи спеціальний досить захоплюючий і незвичайний тренінг. У процесі навчання люди, бачачи свій особистий вимірюваний результат, навіть відчувають іноді «позитивний шок», оскільки починають розуміти, що до цього моменту не знали про себе нічого! Парадоксальний побічний ефект швидкочитання – покращення якості та збільшення швидкості засвоєння інформації. Піддавшись неабиякому тренуванню (а це – свого роду стрес), мозок ніби «перезапускається» і починає працювати в «тюнінгованому» режимі. А тепер – найголовніший бонус: цей режим підтримуватиметься ЗАВЖДИ! Є й інші приємні несподіванки – за нової швидкості та якості роботи мозку починає активно «підвантажуватися творчий модуль». Наприклад, людина, яка ніколи до цього не писала картин олією, раптом починає цього хотіти, і коли вона пробує – у неї виходить! Народжуються ідеї про те, чим би зайнятися в житті, щоб не просто «в скорботі добувати свій хліб», а максимально реалізуватися як унікальна особистість і залишити яскравий слід! Швидкочитання абсолютно не приносить шкоди здоров’ю. Набагато шкідливіше «читати по-старому», не дотримуючись так званої гігієни читання. Наприклад, за обідом, у транспорті, лежачи і т.д. Важливо, що спочатку технології швидкочитання розроблялися для освоєння великих обсягів спецлітератури. Але ніхто не забороняє їх використовувати для читання легкої художньої літератури. При цьому ніяк не усікається художнє сприйняття, і факти та образи із прочитаних книг надовго залишаються у пам’яті. І ще дуже важлива річ. Дорогі батьки школярів! Експериментально доведено, що діти віком від 11 до 13 років найлегше навчаються за передовими технологіями швидуочитання та розвитку пам’яті. У цьому віці мозок вже досить зрілий, але в той же час абсолютно не зашорений. Готовність до сприйняття дива – майже стовідсоткова гарантія його появи! Зробіть вашій дитині королівський подарунок. Нехай він навчиться швидкочитанню і стане на крок попереду однолітків! Ще одна позитивна новина: Ви заощадите на репетиторах! Вони просто не знадобляться Вашій дитині, вона зможе самостійно і досить повно осягати будь-який шкільний предмет. Швидкочитанню можна навчитися в будь-якому віці, і в будь-якому віці отримати потужну допомогу у вирішенні найважливіших завдань.
Чекаємо на Вас та Ваших дітей у Міжнародному освітньому центрі Inten, де навчання відбувається за авторськими методиками Андрія та Людмили Сподін! Ви зможете вибрати будь-який зручний для Вас формат навчання!

Запишіть дитину на безкоштовний майстер-клас з швидкочитання