Дуже часто в житті доводиться стикатися з різними труднощами і потрапляти в такі ситуації, про які краще ніколи не згадувати. Не важливо, хто ви: студент, який забув про все на світі під час складання іспиту, мама, яка мріяла передати знання своєму чаду або боязкий менеджер, який через переляк неуспішно виступив із презентацією. Усього цього можна уникнути, якщо вчитися швидкочитанню. «Чи це реально»? – запитаєте ви. Абсолютно. Навіть якщо ви корінний європеєць, який прагнув вивчити ієрогліфи і поїхати до Китаю. Мене звуть Андрій Сподін. Мені 48 років, і я навчаю людей швидкочитанню, тобто як швидко сприймати написане, застосовуючи спеціальні техніки, і розповідаю, як досягати понад максимум. Але головне те, що я щаслива і самодостатня людина, яка «живе своєю справою». Як зародилася ідея навчати швидкочитанню? Будучи звичайною шестирічною дитиною, я мріяв створити щось корисне, що могло б дати поштовх до самовдосконалення і без чого не можна було б обійтися. У 9-му класі у мене був особливо потужний інтелектуальний стрибок – я виграв одразу кілька олімпіад з точних наук. На олімпіаді з біології на питання «Обґрунтуйте, чи потрібно вирубувати дуплисті дерева в лісі», я дав 16 правильних обґрунтованих варіантів відповідей. У цей період я практикував фоточитання, тому в моїй голові в потрібний момент включалася пошукова система типу Google з безліччю варіантів відповідей. Я також захоплювався військовою технікою, зокрема танками, і знав на пам’ять всі їхні марки та характеристики. Під час призову до військово-повітряних військ я обслуговував реактивний літак і мене навіть просили використовувати свій інтелект у військових цілях, але я відмовився. Адже я хотів втілити свою мрію та створити продукт, який приноситиме людям радість, енергію, задоволення та розвиток. Нині це вже бізнес, який може тиражуватися. Першим, хто порадив мені піти на курси швидкочитання, був мій учитель математики. В результаті я почав читати в 4 рази швидше, але, на жаль, завдяки жорстким способам психотехніки, які використовувалися спецслужбами, почував себе відформатованим. Тоді я вирішив, що знайду спосіб навчати людей іншим способом. Коли я сам пройшов школу коучінга, всі пазли склалися,і я зрозумів,що є сучасні методи, які поєднують успішні моделі у формат досягнення результату, я став коучем максимального результату і застосував це до швидкочитання. Під час навчання в університеті я розробив систему підготовки до іспитів, яка давала 100% результат, та успішно навчав однокурсників. Довгий період я працював у Міністерстві аграрної політики України і в цей час мене вже як перспективного чиновника особистим листом запросив на 2 тижні до США посол Америки в Україні Карлос Паскуаль. Так я у складі офіційної делегації України поїхав до США та відвідав Вашингтон, Бостон, Каліфорнію, Нью-Йорк. Там я відзначив для себе, яким чином можуть взаємодіяти наука, освіта, суспільство для того, щоб усе розвивалося гармонійно. Технікою швидкочитання я володів уже з 1983 року і, бачачи всі її переваги та недоліки, вирішив створити свою програму тренінгу. Зібравши першу надійну групу (дружина, син, кілька друзів) просто на квартирі в 2006 році, ми стали відпрацьовувати саму систему навчання, використовуючи найкращі моделі швидкочитання, які, зокрема, працюють в американській системі навчання політиків вищого рангу, наприклад президента США Джона Кеннеді. Результати не змусили на себе чекати. У 2008 році, навчаючись на тренінгу «НЛП – майстер», я розробляв і втілив у життя ідею – як за дуже короткий час (буквально менше години) створити у людей можливість читати більше, ніж 500 слів за хвилину. І, застосувавши свій метод на 4-х людях, 3-м ця навичка була «вбудована» за 20 хвилин. Тобто я вже мав свої доведені досвідченим шляхом способи, як навчитися читати швидко, і вони зараз успішно дають свої плоди. Правильне оволодіння технікою швидкочитання дасть кожному більше вільного часу та активує мозок «вбирати» потрібну інформацію. А оскільки час та інформація є ключовими «двигунами» у світовому кругообігу, є лише 2 варіанти: цінувати час і володіти потрібною інформацією, а це означає залишитися мудрим, або бовтатися далеко позаду, навіть не даючи шансу своїм близьким прикладом використовувати максимально свій внутрішній потенціал , а це означає просто «не жити повною мірою». Вирішувати вам.
Якщо ви все-таки вибрали перший варіант, реєструйтесь на безкоштовний урок з швидкочитання і ви зрозумієте, що я можу стати вашим наставником у швидкочитанні. Адже я своїм прикладом показую, як простий хлопчик із дитячою мрією став експертом з інтелектуального прориву.
Запишіться на безкоштовний урок з Мегашвидкочитання
(кількість місць обмежена)